Apr 23, 2012

15:37

Photobucket Mulla on niin paljon kaikkea postattavaa mutta jotenkin en vaan saa aikaseks tehtyä yhtään mitään, mutta ajattelin nyt kuitenkin heittää tänne pikaiset kuulumiset. Parhaillaan istuskelen ulkona parvekkeella musiikkia kuunnellen hörppimässä kahvia ja pakenemassa koulutöitä. Täällä ulkona on ihanan lämmin ilma ja mä oon niin paljon iloisempi ja paremmalla tuulelle kun ulkona on lämmin ja aurinko paistaa(ja mulla on työt loppu!!). Arvatkaa vaan oliko ihana aamulle herätä maailman ihanimpaan auringonpaisteeseen Ackin luona. Edes ajatus siitä että on maanantai ei päässyt masentamaan :-)
Photobucket Niinkuin ylempänä jo mainitsin mua vainoaa iso kasa hoidettavia koulujuttuja mutta ne jätän myöhemmäksi. Nyt haluun vaan istuskelle tässä ulkona murehtimatta turhia. Ei mulla sen kummempia nyt, yritän väsätä tänne vähän enemmän postauksia viikon mittaan niin hyvällä tuurilla musta kuulee vielä tällä viikolla. Adios!

10 comments:

  1. aivan upeita nää kuvat! oot niin hurjan kaunis:-)

    ReplyDelete
  2. Heitin sulle palkintoo! :)
    http://heinirocks.blogspot.com/2012/04/saannot-1.html

    ReplyDelete
  3. tää sun blogis on niin kiva!:--)
    http://whosgonnagetus.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. mulla on sulle haaste mun blogissa! (--:
    http://ida-emilian.blogspot.com/2012/05/paina-taas-kaasu-pohjaan-anna-elaman.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. nyt tuli muuten niin vaikeet kysymykset et saattaa mennä hetki ennenku saan tehtyä noista postauksen meinaan. mut tekeillä on haha..

      Delete
  5. tosi ihana tää sun blogi ja vaikutat tosi pirteeltä ihmiseltä :) !

    emma-makemyday.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. oijjoijj kiitos paljon, tosi kiva kuulla! :)

      Delete
  6. ihanat simmmut! oi oi oi!! :))

    ReplyDelete