Aug 1, 2013

Cherrysmoothie

 photo d6189506-85fe-4da8-8761-c43bd82cac96_zpsce5d2850.jpg
Alko aamu taas hyvin ku nukuin pommiin ja heräsin 40min ennenku mun tunti salilla oli alkamas, haha.. Väsytti ihan hirveesti ja meinasin jo jäädä nukkumaan, ku kelasin etten kuitenkaa enää ehi, mut otin sit itteeni niskasta kiinni ja nousin pystyyn. Onneks olin jättäny eiliseltä jääkaappiin mun aamiaissmoothien(ei kuvassa oleva) ja isi oli keittäny kahvinki jo valmiiks, ni äkkii söin ja pakotin isin heittämää mut salille :D Ehdin, ja jäi aikaa yliki :) Oli ihana combatti vaik lihakset oli vielki vähän hellinä maanantaista.

Kotona tein ittelleni tommosen treenin jälkeisen smoothien, mihin olin löytäny respetin jostain netistä ja olin niin innoissani tekemäs sitä. Sinne tuli kirsikoita, banaanii, appelsiinimehua, luonnonjogurttia, saksanpähkinöitä ja jotain siemenii. Ja ei muuten ollukkaan hirveen hyvää :D Kyllä se alas meni, mut en taida tehä toista kertaa. Värinki oli tarkotus olla vaaleenruskee, eikä pinkki. Mä en tajua miten mä voin smoothienki tekemises epäonnistuu :D

PS. Voisin rupee itkee ihan millon vaa, ku nää blogin kuvat ei näy, haha.. Mulle on käyny noin aikasemminki, mut kyl ne sit aina joskus taas on ruvennu näkymään, ni tässähän toivotaa ja odotellaa ;p

No comments:

Post a Comment