Aug 27, 2012

10 days

IMG_7779 IMG_7770 IMG_7778 IMG_7768 IMG_7781 Eipä mulla mitään järkevää asiaa oikeestaan oo, ajattelin vaan kertoa vähän kuulumisia. Mulla on enää 10 päivää jäljellä Suomessa ja oon niin innoissani kaikesta. Mun päivärytmi menee aika pitkälle niin, että herään, syön aamupalaa, makaan sängyssä kattoen Pretty Little Liarsia, syön taas, käyn salilla, katon vielä vähän lisää PLL:ää ja meen nukkumaan, haha. No ei, kyllä mä oon paljon kavereitaki nähnyt ja oikeestaan mun päiviin kyllä mahtuu paljon muutakin mutta tossa on se pohja suunnilleen haha. Koulussa käyn kolmen tunnin verran viikossa, eli not bad :-)

Löysin koneelta pari kuvaa Italiasta joita en ookkaan täällä blogissa vielä näyttänytkään, mutta tossa pari lempparia jotka oon instagramin(@stinanas) kautta nappassu.

No comments:

Post a Comment