Aug 16, 2012

Catch up

IMG_8361
Ranskasta tultuani nukuin pitkään ja söin herkullista lounasta.
IMG_8361
Kahvittelin kavereiden kanssa ja söin aamuisin jogurttia mansikoilla.
IMG_8701
Oon syönyt lempparisalaattia (kanaa, pestopastaa, kirsikkatomaatteja, fetaa, paprikaa, kurkkua) kaikessa rauhassa. 
IMG_8701
Oon maannut sängyssä kattellen Pretty Little Liarsia(koukussa!!) ja syönyt frozen yogurtia Lauran kanssa.
IMG_8705
Oon pitänyt paljon hauskaa ja ollaan juhlitta Gabin läksijäisiä. Neiti pakeni Kanadaan.
IMG_8702
Oon syönyt super hyvää salaattia (mansikoita, hunajamarinoitua kanaa, halloumia, salaattia) ja herkutellut marjoilla.
IMG_8703
Oon syönyt aamupalaks vielä vähän lisää mansikoita&jogurttia ja käyttänyt paljon punaista huulipunaa.
IMG_8702
Oon nähnyt enemmän kavereita ja syönyt lisää lempparisalaattia. Naminami.

IMG_8705
Vietettiin maailman paras viimeinen kesäloma lauantai Ackin kanssa. Tai no oikeestaan meillähän loma vielä jatkuu..
IMG_8704
Oon hörppinyt kuppikaupalla kahvia töissä ja lounastanut Emmiksen kanssa Johdossa.
IMG_8704
Muiden istuskellessa koulussa oon itse hyppinyt kaupungilla rennot levikset jalassa. 

7 comments:

  1. mistä sä katot Pretty Little Liarsii? Sul on muute ihana blogi ! :)

    ReplyDelete
  2. Mistä katot pretty little liarsia! Mä oon ulkomailla ja en siis nää sitä telkusta ja oon ihan surkuna kun en tiedä mitä siinä tapahtuu :Dd

    ReplyDelete
  3. miks sulla ei oo koulua nyt? :o
    ja ihania nää kuvat, mikä sun ig olikaa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon lähössä kolmen viikon päästä vaihtoon ni ihan turhaa ois käydä koulussa kun en ehtis saada yhtäkään kurssii kuitenkaa :) ja ig on stinanas :-) kiitos paljon!

      Delete
  4. AANSKUUU & Anonyymi: katon sitä 1channelista, http://www.1channel.ch/ ;) ihan paras!!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos tiedosta, pelastit mun elämän!! :D

      Delete
  5. Oi löysin vasta siun blogin, aivan ihana! :) Tosi kivoja kuvia ja nammm mitä ruokaaa!! :D

    ReplyDelete